neděle 1. března 2009

Co týden dal

První týden letního semestru mám za sebou a tady je trocha toho bilancování.

Angličtina gramatika – slovíčka typu „nenávidět“ a „manžel“ mě v deváté lekci pokročilosti Intermediate trochu zaskočily. Šikovně jsem se vecpala na hodinu vedenou mým oblíbeným učitelem z minulého semestru. Je nás tam asi kolem dvaceti, což je na jazyk dost.

Angličtina NS – cvičili jsme výslovnost, učitel v domnění, že řekneme eggs /vejce/, nakreslil na tabuli podivný šiškoidní útvar. Tak jsem řekla potatoes /brambory/. Ve skupině jsem, podle mého mínění s dvěma nejlepšími angličtináři v ročníku. Jestli se na konci semestru neumístím na první příčce, mé ego asi umře...

Bezouši – profesor v saku, to se u nás na biologický fakultě jen tak nevidí. Důvodem proč byl tak oblečen bude pravděpodobně to, že je z pedáku. Výklad se podobal navlas tomu z gymplu /pomalý, přestávky na odpočinutí našich chromých končetin vyčerpaných psaním/, tak jsem si zavzpomínala. Cvičení jsou příšerně nudná.

Evolučka – perličkami se přímo přímo hemžilo, nestačila jsem je zaznamenávat

„Někdo jenom řeže a někdo si nad tím ještě filozofuje.“

Kontinenty se rozjížděly vopicím pod zadkem a ty opice na nich už byly.”

„Když hodíte psovi klacek, tak ho chytí. Když mu dáte papír, ať vypočítá tu balistickou křivku, sedí, vrtí ocasem a nic.“

Právo ŽP – v pořadí druhý pán v obleku, taktéž externista a navíc právník

Botanika – nic zvláštního

GIS II. – učitel nám s úsměvem oznámil, že kurz bude probíhat blokově, jeden týden v květnu a to i se zkouškou, poté jsme se nepokojně, leč v pokoji rozešli

Geobotanika – nic zvláštního

Jinak dva předměty jsem si chytře nezapsala do indexu a teď musím pro studijní složitě od dotyčných vyučujících shánět alespoň emailový souhlas, že se na cvičení opravdu vejdu >_<

A ve čtvrtek doháním resty z předešlého semestru zkouškou z obratlovců.


Žádné komentáře:

Okomentovat