středa 13. května 2009

Mission: Impossible


Místo: Cheb
Úkol: dostat se na nádraží

Startovní bod: VZP v Komenského ulici

Časový limit: 45 minut

Nevesele jsem vyrazila, unavena z ranního vstávání. Vím o sobě, že ve městech bloudím, nicméně jsem měla instrukce a dřívější zkušenosti z procházení opačného směru (nádraží --> pojišťovna). Základem je jít u Hypernohy nahoru a na kopečku je nádraží. Fajn. Vidím obchoďák, nechce se mi vláčet až k němu, tak to střihnu nahoru rovnou a postupně se propletu doleva. Jdu, jdu, okolí přestává být známé, ale nevzdávám se. Kruháč, ten má být i někde před nádražím. Dedukce: Jdu správně. Procházím kolem městských sadů a obdivuji je, vidím je totiž prvně v životě. Dojdu k silnici nabouchané auty, v pozadí září Obi. Nádraží není v dohledu. Využívám přítele na telefonu a zároveň se plouhám jinou cestou zpátky dolu. Ptají se mě, jaké vidím obchody. Problém je, že žádné i lidé se někam vytratili. A zase do kopečka. Nádraží je přeci na kopci nebo ne? Potkávám stadion. Zabočuji vlevo, kterýmžto směrem by měl být můj cíl. Ocitám se v ulici s názvem "Ztracená". Začínám se hystericky smát. Podruhé volám. Ne, obchody a lidi tu opravdu nejsou. Zbývá 10 minut do odjezdu vlaku, vracím se k zásadnímu bodu - k Hypernoze. Po telefonu jsem nabádána, ať sebou hodím, je to kousek. Jsem však pevně rozhodnuta dojít alespoň na základnu pojišťovny, běh na nádraží bych po víkendové chřipce bez zadušení nezvládla. Poté odjíždím vlakem o dvě hodiny později.

7 komentářů:

  1. to mi připomíná mou cestu z němčiny přes Rytíře (zavřeného) na kolej... Ve vánici. A to jen proto, že jeden podchod a celá ulice byly rozkopané a nedalo se projít. Celou dobu jsem se řídila podle budovy FSI, ale když zmizela z dohledu, odbočila jsem špatně... Naštěstí jel kolem trolejbus, který mě navedl na správnou cestu. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky tam byly některý ulice rozkopaný, tak jsem tam radši nelezla. Trolejbusy by stejně, tam kde sem chodila, nejely. XD
    Ještě pořád chodíš na Němčinu? To jsi dobrá. Já se od září chystám na francouzštinu. Už se docela těším.

    OdpovědětVymazat
  3. už nechodím, zkoušku mám za sebou (úspěšně). Navíc toto bylo někdy v zimě. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. v Chebu vidět trolejbus je unikát

    OdpovědětVymazat