středa 29. prosince 2010

Pokroky v Japonštině 4

Pustila jsem si となりのトトロ (Tonari no Totoro, My Neighbour Totoro) od studia Ghibli a byla jsem velmi příjemně překvapená, až unešená. Velmi doporučuji.Teď to vypadá, jako kdybych objevila Ameriku, protože na filmy od Ghibli se koukají i ti japonskou mánií nepostižení, ale nevím proč, pořád se mi to nějak nepozdávalo. Moje obavy (že se mi to třeba nebude líbit) se rozplynuly jak pára v onsenu, takže vzhůru na dalších 19 kousků animované nádhery.

Poznatek z dnešního snu: Yokocho is such a cuddly boy... ^^

Sice už je po Vánocích, ale koukněte, jak pohání stromečky v Japonsku:


Polovina Kanjani (Yokocho, Subaru, Ryo-chan) celé dny nespí a vysedává u konzolí ve snaze pobít co největší množství příšer ve hře Monster Hunter neboli モンハン (Monhan). Dokonce byl této hře věnován celý jeden díl Recomenu, kde mimo jiné Subaru velmi profesionálně vysvětloval jedné posluchačce, jak porazit bosse XDD

Tento týden jsme přišli o jeden díl レコメン (Recomen) a 2 (!) díly 新堂本兄弟 (Shin Doumoto Kyoudai) T_T
Ale neklesejme na mysli, už jen tři dny do Johnny's Countdown. Jen doufám, že budou kolegové na Clubboxu uploadovat tak rychle jako obvykle. Keyhole TV mi totiž už nějaký ten pátek nefunguje. Neznáte nějaké fígle, jak chytit japonské vysílání?

恋空 (Koizora) v hlavních rolích 三浦 春馬 (Miura Haruma) a  新垣 結衣 (Aragaki Yui). Takovej doják jsem dlouho neviděla.

 


1000thingsaboutjapan je pěkný blog, kde autorka (původem Američanka) žijící v Japonsku v krátkých příspěvcích rozebírá, co by jí chybělo a naopak nechybělo, kdyby se z Japonska odstěhovala.

Tahle věta ze smart.fm (slovíčka z kultovního anime One Piece) se mi asi hodit nebude, ale kdyby snad pánové měli zájem XD
美しいお嬢さん、パンティーを見せてもらってもよろしいですか?
Utsukushii ojousan, pantii wo misete moratte mo ii desu ka?
Beautiful young lady, would you be so kind to show me your panties? 
Krásná mladá slečno, byla byste tak laskava a ukázala mi kalhotky?

Jak jste si mohli všimnout, odkazy z textu v japonštině vedou na japonské stránky, v anličtině na anglické a v češtině nic není :D
no dobře, česky by se po několikahodinovém hledání taky něco objevilo
Ještě bych toho mohla psát víc, ale zas příště...

Žádné komentáře:

Okomentovat