neděle 13. listopadu 2011

Fight for the Eight


  • Subaru *_*
  • Yasu je creepy, heh, jako vždy XD
  • Ryo-chan vypadá unaveně :(
  • Subaru *____*
  • Ten plyšovej králík, kde jen jsem ho vidě... á na obraze nad schody vedoucími do knihovny :D
  • LOL at random tříkolku
  • Yoko už dlouho nehrál v žádném dorama... Nebo hrál? Hidarime Tantei Eye (2010), jen jsem to neviděla ^^;
  • Subaru *_______*

Konečně pěkná písnička, poslední dobou mi nějak nešmakovaly. (néééé, šmakoun, co jste mi to provedly, chci zpět svou nevinnost >.>)

Hrozně mi to připomíná něco od BUCK-TICK, hm...

2 komentáře:

  1. Ty Ayu, když to říkáš, mě to též propomíná něco od B-T :3
    Každopádně skvělá hudba toto, myslela jsem, že Kanjani Eight hrají něco více mimo můj vkus, ale tohle tam naprosto pěkně zapadá! :)

    P.S. Šmakoun.. >:D

    OdpovědětVymazat
  2. No, oni jsou takovej pop-rock s komickými a folkovými prvky, řekla bych XD
    Ale s tímhle mě taky překvapili, poslední rok vydávali totiž samé pochybné věci.

    Šmakoun... >.>

    OdpovědětVymazat