pondělí 24. ledna 2011

Zimní dorama sezóna 2011


Taisetsuna koto wa subete kimi ga oshiete kureta 
Status: ^_^
Miura~ *slint* první scéna je přímo zabijácká *nosebleed*

CONTROL
Status: T_T ---> dropped
Snad nejakčnější moment byl, když Tamakimu vytekla marmeláda na nějaké úřední dokumenty >_<

美しい隣人 
Utsukushii Rinjin
Status: OK
Místy mi to přišlo jako Růžovka a velký fanoušek Nakamy Yukie (Gokusen) zrovna taky nejsem, spíš naopak. Tak nevím, možná zkusím ještě jeden díl, jsem totiž zvědavá, co se stane.
Edit: druhý díl prošel, je to napínavé

Misaki Number One!!
Status: po dvou dílech neprošlo
Klasické školní dorama, které bude s dalšími díly nabírat na okoukanosti  

デカワンコ
Deka Wanko
Status: vyškubané vlasy
Tohle dorama je výjimečné. Je prvním, u kterého jsem nedokončila ani první epizodu. Pouhých osm minut trvalo, než to putovalo do koše. Tabe Mikako je neuvěřitelně na nervy lezoucí existence. Už v Yasuko to Kenji se mi nepozdávala a teď to dorazila.
 
Fuyu no Sakura
Status: watching
Překvapení sezóny, vůbec jsem nečekala, že by se mi to mohlo líbit a heleme se.

SCHOOL!!
Status: dropped
Nuda

LADY ~ Saigo no Hanzai Profile
Status: do tohohle se nebudu ani pouštět, stejně bych tomu nerozumněla ^w^

ギルティ 悪魔と契約した女
Guilty
Status: ^___^
Tohle mi zbylo z loňska a jsem moc ráda, že to nezapadlo. Výborné

Nakonec dva filmy, co jsem nedávno viděla
The Seaside Motel
Ikuta Toma coby podomní prodavač krémů na ksicht s nulovými účinky
Oddechový materiál s momentkami vtipnými i nechutnými
Candi byla roztomilá :3
Po technické stránce výborné, dosud nedokážu pochopit, jak se jim povedlo udělat ten věrohodný výbuch na konci. Herecké výkony dětí skvělé. Všichni měli pro své jednání pádné důvody, jen paní učitelka mi přišla trochu drsná. Pak bych vytkla přemíru krve. Určitě však stojí za shlédnutí. Nominováno na Oscara.

Žádné komentáře:

Okomentovat