Dosaďte do reklamy na řasenku člena nejprodávanější japonské hudební skupiny současnosti a peníze z prodeje se jen pohrnou. Velká část komentujících slečen na LJ se svorně shodla, že si tento kosmetický produkt zakoupí. Té chlupaté věci vlevo dole si nevšímejte.
Účinnost tohoto triku byla potrzena komentářem o tom, jak se ztrojnásobil prodej rtěnek firmy Kanebo poté, co pro svůj reklamní spot získali 木村拓哉 (Kimura Takuya, SMAP)
Po videu bohužel na celém širém internetu ani památky.
Když už jsme načali tohle téma... s tím, že je 手越祐也 (Tegoshi Yuya, NEWS) převlečenej za holku prostě hezčí než většina z nás, se smířili už všichni XD
Neviditelná ruka trhu čaruje s kosmetikou, jasná věc. Čili máme jasnou představu o tom, jak by měl vypadat ten důležitější zbytek, co ten suchar Adam S. vynechal...
OdpovědětVymazatYuya, mno to je prostě nefér :D
Ano, neviditelná ruka se zhmotnila do podoby ruky Matsujuna XD
OdpovědětVymazatAdam S.? Kdo to? Něco mi uniká?
-kurun-
Adam "Blekota" Smith, ten který napsal Bohatství národů a zavedl pojem "neviditelná ruka" trhu. On koktal, veskrze ošklivý intoš. (Hrabe mi z učení,asi)
OdpovědětVymazatTak tohle nás ve škole neučili, půjdu si stěžovat :P
OdpovědětVymazatNechť se u zkoušek daří!