úterý 18. ledna 2011

Ukázka výborné obchodní strategie

Dosaďte do reklamy na řasenku člena nejprodávanější japonské hudební skupiny současnosti a peníze z prodeje se jen pohrnou. Velká část komentujících slečen na LJ se svorně shodla, že si tento kosmetický produkt zakoupí. Té chlupaté věci vlevo dole si nevšímejte.





Účinnost tohoto triku byla potrzena komentářem o tom, jak se ztrojnásobil prodej rtěnek firmy Kanebo poté, co pro svůj reklamní spot získali 木村拓哉 (Kimura Takuya, SMAP)
Po videu bohužel na celém širém internetu ani památky. 

Když už jsme načali tohle téma... s tím, že je 手越祐也 (Tegoshi Yuya, NEWS) převlečenej za holku prostě hezčí než většina z nás, se smířili už všichni XD


4 komentáře:

  1. Neviditelná ruka trhu čaruje s kosmetikou, jasná věc. Čili máme jasnou představu o tom, jak by měl vypadat ten důležitější zbytek, co ten suchar Adam S. vynechal...
    Yuya, mno to je prostě nefér :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, neviditelná ruka se zhmotnila do podoby ruky Matsujuna XD

    Adam S.? Kdo to? Něco mi uniká?

    -kurun-

    OdpovědětVymazat
  3. Adam "Blekota" Smith, ten který napsal Bohatství národů a zavedl pojem "neviditelná ruka" trhu. On koktal, veskrze ošklivý intoš. (Hrabe mi z učení,asi)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle nás ve škole neučili, půjdu si stěžovat :P
    Nechť se u zkoušek daří!

    OdpovědětVymazat