neděle 4. září 2011

Muhahaha~

Konečně jsem narazila na program, který dokáže nahrávat přímo ze zvukovky počítače, takže si na mě nepřejícné fangirl publikující na svých stránkách nestažitelná Adobe Flash Player audia z koncertů nepřijdou.

Program se jmenuje Freecorder a jak už název napovídá, je free ;)

Kdyby vám to nefungovalo nebo neplnilo vaše specifická přání, tady jsou alternativy.

Setlist z Tsuyoshiho dnešního účinkování v chrámu 平安神宮 (Heianjinguu):


美我空 (Bigaku)
NIPPON
Love is the Key
E☆E
時空 (Jiku)
空~美しい我の空 (Sora~utsukushii ware no sora)
Help Me Help Me…
縁を結いて (Eni wo yuite)
session
session2
MC

Doufám, že slečna nahrála i MC >.< 


EDIT: OMG běžte si poslechnout session2 - kakkoii~ 
MC není T_T

4 komentáře:

  1. jaký ďábelský smích. XD XD
    máš pravdu, taky mě to kolikrát štvalo, ale teď díky tobě, už nemusí. ;) *skládá ti pirátskou salvu*

    OdpovědětVymazat
  2. oh díky ^_^
    *spokojeně podupává dřevěnou nohou*

    OdpovědětVymazat
  3. Sice jsem tu nikdy nekomentovala, ale už jakou dobu tebe a tvé úlovky věrně stalkuju :D A tohle je tak geniální úlovek, že prostě musím aspoň něco napsat :D Díky za odkaz, jsi geniální ;) A když už jsem začala psát ten komentář tak... hodně štěstí se studiem na VŠ, snad se ti tam bude líbit a nebude moc zmatků :D ...*odplížila se zpátky do stínů*

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že se ti to hodilo ^^
    Geniální je snad trochu nadnesené ^///^
    Díky, zmatky jsou všude a pořád XD

    *mává do stínů*

    OdpovědětVymazat