úterý 6. září 2011

Rozvrh stvořen

Už jen vytisknout ^^

Dotaz na kolegyně spolužačky: 
Nevíte, prosím vás, do kdy musíme uzavřít ubytovací smlouvu na kolejích? Píšou "co nejdříve", což má mizivou informační hodnotu >_<
Jde mi hlavně o to, jestli se musíme ubytovat přesně ten den, od kterého máme zarezervované ubytování v ubytovacím systému nebo to stačí prostě do neděle 18. září.
Díky^^

Už se těšíte do školy? Našla jsem video o členech katedry anglistiky. Pěkná sebranka XD


41 komentářů:

  1. to video! XD XD úplně si to užívali. :D doufám, že s něma bude taková sranda i během roku.
    nečetla jsi náhodou, co psala T'sal o angličtině a japonštině na UP? je to docela poučný a zajímavý.

    no hele, já to podepisovala už toho 24. byl to jen kus papíru, kdes napsala své osobní údaje, číslo účtu a podepsala jsi, že souhlasíš s tou smlouvou. klíče a to ostatní se vyřídí až toho 15. (případně ten den, kdy se jdeš ubytovat)
    ta paní ale říkala, že tu smlouvu stačí podepsat klidně až toho 15. (jen musíš počítat s větší frontou)
    a myslím si, že se máme ubytovat přesně ten den, kdy to máme zarezervované.

    OdpovědětVymazat
  2. T'salin blog mám pročtený skrz naskrz, i archivní posty s tagem škola jsou užitečné :)

    Už 24.? Kde proboha, nebyly ty koleje pod rekonstrukcí? Taky jsem to totiž chtěla podepsat tehdy, ale nevěděla jsem kde >.>
    Frontu budu stát klidně od šesti ráno, jelikož budu muset jet zase den předem, protože do jejich skvělého limitu "ubytováváme jen do dvou odpoledne" bych to stihla tak letadlem...
    Jestli máš s rezervací pravdu, tak škoda, že jsem se nerezervovala později, no, aspoň to tam stihnu omrknout a projít si cestu do školy, abych v pondělí nazabloudila XD

    Díky za info :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si byla vyřídit kolej po zápisu... teda asi tak dvě hodiny po něm, neb jsme s máti pěkně bloudily právě díky rekonstrukci. Bylo to jen podepsání dvou papírů a domluva, kdy se nastěhuješ, přičemž mi paní napsaly 18., ale řekly, že můžu i dřív. Jen si prostě připlatím za další den :)

    Video kouzelné, ale nepřestanu kvůli němu cítit antipatie k celé katedře (ne, stále jsem se nedostala na další předmět, kdykoli se něco navýší, já to nestihnu...). A tvůj rozvrh mě deprimuje :D

    Slečny, na kterých kolejích jste? Já jsem na Generála Svobody :3

    OdpovědětVymazat
  4. ...nebo její články o Buck-tick ^^

    no, byly pod rekonstrukcí, ale to jich očividně nezastavilo v úřadování. :D

    s tou rezervací vážně nevím. víš, kdyby ses toho 15. neukázala, aby to nebrali, jako že ten pokoj nechceš, když ještě nemáš ani podepsanou ubytovací smlouvu a nedali ho třeba někomu jinému...

    přesně. já taky ty volné dny plánuju využít k průzkumu a adaptaci. :)

    echm, nevíš prosímtě, kdy přesně je imatrikulace? asi špatně hledám, ale nikde tu informaci nemůžu najít...

    OdpovědětVymazat
  5. Řekly, že dřív? A co takhle později, o tom nemluvily?

    Za deprimaci se omlouvám :(
    Snad si to vynahradíš v letním semestru.

    Já na Fisherových, blok B, pokoj (vysněné) č.244 *__*

    modratuzka: právě, taky se bojím, že mě vykopnou na ulici

    Imatrikulaci mám ze zápisu poznamenanou na dny 21. a 23.9.

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě ohledně imatrikulace... asi jsi to chtěla přesněji, co ^^;
    Taky nevím a nikde jsem zatím nehledala

    OdpovědětVymazat
  7. Ne, o tom nemluvily. Asi bys tam měla zavolat a zeptat se :)

    Proč vysněné? ^^

    OdpovědětVymazat
  8. Protože se japonsky dá 244 přečíst jako tsu-yo-shi neboli Tsuyoshi, což je můj nejoblíbenější zpěvák a mé fangirl já se prostě vznáší na obláčku XD

    Japonci vůbec mají rádi tyhle číslové rébusy, můžeš si všimnout u názvů některých písniček.

    OdpovědětVymazat
  9. i tak díky. doufám, že se pak včas dozvíme kdy. hlavně si nesmím zapomenout přibalit šaty.

    já jsem taky na Fisherkách, ale blok A pokoj 220.
    ale můj vysněný pokoj by byl 801, hihi ^^

    OdpovědětVymazat
  10. D-o-k-o-n-a-l-é xD

    modratuzka: A teď se samozřejmě zeptám i tebe, proč zrovna 801? :D

    OdpovědětVymazat
  11. na to jsem se taky chtěla zeptat XD

    OdpovědětVymazat
  12. jde vidět, že jste slušné holky. :D
    8- ya 0- o 1- i = yaoi.

    Ely: a ty máš jaké číslo pokoje, když jsme u toho?

    OdpovědětVymazat
  13. modratuzka: Hahaha, tak tohle mě nenapadlo :D A to přitom opravdu nejsem slušná holka :D

    Jak tak koukám, mám 241 :)

    OdpovědětVymazat
  14. slušné holky? kde? *rozhlíží se*

    Jednu dobu jsem měla na víku notebooku přilepenou A4 ceduli s klasickým černobílým logem "Parental Advisory - Explicit Content", což skvěle vystihuje charakter mých dat XDD

    OdpovědětVymazat
  15. vy uličnice. :D

    XD XD
    A4?! tak velké varování? tos v tom ntb nemohla mít nic jiného než perverznosti. :D

    mám dojem, že každý, kdo se nějak zajímá o japonsko, se téhle jeho ecchi stránce jednoduše nevyhne. XD vyloženě o to člověk zakopává. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ayuku, můžu tě poprosit o laskavost?
    jde ti tahle písnička přehrát?
    http://thejapanesepage.com/audio/hina_matsuri
    nad lyrics by měl být takový šedý přehrávač...
    mě to totiž nejede, vždycky šlo, tak chci zjistit, jestli je problém u mě nebo to prostě vymazali. děkuju

    OdpovědětVymazat
  17. Žádný přehrávač nevidím, asi smázli :(
    nebo možná nejsem lognutá?
    Na YT to není?

    OdpovědětVymazat
  18. modratuzka: Nebo se to prostě nějak přihodí, že se o Japonsko zajímají jen samí úchylové a proto spíše ten zájem o Asii je přirozený vývoj. To se nikdy nedozvíš 0:D

    OdpovědětVymazat
  19. (T_T) to je škoda. ono se to dá najít na yt, ale tady to nádherně zpívala jedna dáma a to už asi nenajdu. :(

    Ely: docela pravděpodobná teorie. ;)

    OdpovědětVymazat
  20. To chce okamžitě ukládat do kompa. Jednou jsem si takhle stahovala videa z YT a než jsem je stihla všechny uložit, uživatel jich polovinu smazal >.>
    Na internetu nic netrvá věčně

    OdpovědětVymazat
  21. YAY! už to tam zase je! (^o^)
    asi to byla nějaká včerejší chyba. hned stahuju. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Chtěla jsem si poslechnout, stále tam nic nemám...

    Zato jsem našla něco lepšího:
    http://tatoeba.livejournal.com/229177.html
    vstup na vlastní nebezpečí ;)

    OdpovědětVymazat
  23. *massive nosebleed* (♥_♥)
    Ayuko, cos mě to udělala- a ne, to varování vůbec nepomohlo!

    Ryo-chan!! *fangirl mode activated*
    tolik fotek a videí- jako by vánoce přišli o pár měsíců dřív.^^

    OdpovědětVymazat
  24. *evil grin*
    věděla jsem, že se nachytáš XDD
    Vskutku, přezdívka "Sexy Osaka Man" vůbec není nadnesená ^w^

    Ale jako už je načase, aby mu dali roli nějakého drsňáka a ne uťáplého tatínka - kuchaře.
    Just saying...

    OdpovědětVymazat
  25. jo, jo. a právem zasloužená. a navíc ryo-chan je narozdíl od většiny johnny's boys takový mužný a přitom stále cute a ten jeho úsměv... no však víme. ^_^

    no já nevím, sice bych chtěla vidět jeho herecký um i v jiných rolích, ale i tak mě "uťáplý tanínek-kuchař" pořád baví. :)
    (ona je taky otázka, kdo by mu toho drsňáka věřil. :D)

    OdpovědětVymazat
  26. Baví, nebaví... Jasně že baví vždycky. I kdyby hrál bezdomovce a povídal si s holubama, tak nepohrdnu XD

    Já bych mu ho věřila, jak v Last Friends, tak v 8uppers se jistý potencál ukazuje. A JOKER se mi líbil, i když ta kombinéza jako XD

    OdpovědětVymazat
  27. JOKER jsem ještě neviděla... je to dobrý? co se koukám na dramawiki nemuselo by to být špatný... uwááá můj must-see list je den ode dne delší!

    OdpovědětVymazat
  28. Policejní drama napínavý jak kšandy, flirtující Ryo-chan a Sakai Masato♥. Ženské hrdinky mě tolik nenadchly, zato ending (to myslím byl) od Rip Slyme ano. Možná bych to přirovanala k Tokio Dogs.

    OdpovědětVymazat
  29. Bueeee, já chci mít taky takový prázdný rozvrh *opět se zděšeně dívá na ten svůj* :D

    OdpovědětVymazat
  30. tak co Ayu, už se balíš? :) já mám tolik věcí, že nevím, kam to nacpat. :D

    OdpovědětVymazat
  31. můžu se zeptat kolik asi stojí ubytování na koleji? jestli je dobrý si najít brigádu nebo stačí příspěvky od rodičů..

    OdpovědětVymazat
  32. záleží kolik jsou rodiče ochotní přispět. tady máš ceník.
    http://skm.upol.cz/document/download/soubor1.doc

    OdpovědětVymazat
  33. co to je ten buňkový systém?

    OdpovědětVymazat
  34. Omlouvám se za ignoraci komentářů, cestovala jsem přes hory a doly...

    W-hime:
    Prázdný? Mně přijde tak akorát :)

    Buňkový systém znamená, že v jedné buňce jsou většinou dva pokoje po několika lidech (dva, tři, víc). Předsíň je společná pro oba pokoje - bývá tam lednice, koupelna, záchod, šatní skříně.

    OdpovědětVymazat
  35. Muhaha, tak to jsi mě potěšila, to video jsem stříhala já. :oD Promítalo se na poslední anglistické X-Mas Party. :oD

    OdpovědětVymazat
  36. A kdyby tě to zajímalo - jsem ta blondýna (od dopsání bakalářky už bruneta) v oranžovém tričku s jelenem, co ji zachrání dr. Sweney. :oD

    OdpovědětVymazat
  37. Dobrá práce :)
    Svět je tak malý, jen trnu, kdy potkám ve městě T'sal XD

    OdpovědětVymazat
  38. No, já se tam taky pohybuju docela často. Ale klidně bychom se mohly sejít zcela "účelově" (čti: ne náhodně), kdybys chtěla. :oD

    OdpovědětVymazat
  39. Ano, třeba zítra ve třičtvrtě na osm na Křížkovského a můžeš mě dovést do učebny KC-204 :D

    OdpovědětVymazat
  40. Není problém, jdu do školy na osmou. ;o) Teď si nejsem jistá - jsme spolu spřátelené na FB? :oD

    OdpovědětVymazat
  41. Sice to měl být vtip, ale když už tam teda čirou náhodou budeš, byla bych ráda, ty budovy mi přijdou jako slušné bludiště :)
    Nejsme spřátelené, ale můžeme, jsem tam pod jménem Ayuku Kuro ^^;

    OdpovědětVymazat